09.2016
Teatavasti pole võimalik hariduse kvaliteeti üheselt ja lihtsalt mõõta, seetõttu koguti kokku ootused, olemas olevad statistilised andmed ning uuriti erinevate sihtrühmade arvamust nende osas. RAK viis läbi vestlused, fookusgrupid, küsitlused, analüüsid ning punus keeruka seostevõrgu, mis andis koolis toimuvat ja inimeste südames oodatut selgelt mõista.
Lauri Läänemets Väätsa vallavanem
Väätsa Põhikoolis läbiviidud uuringu eesmärk oli koguda informatsiooni kooli arengukava 2015–2019 koostamiseks ning kooli elu edendamiseks.
Uurisime vaatluse, vestluste, fookusgrupi-intervjuu ning poolstruktureeritud intervjuude abil vilistlaste, õpilaste, lapsevanemate, õpetajate ja juhtkonna arusaama koolist. Fookuseks olid kooli tugevused ja nõrkused ning sihtrühmade soovitused koolielu parandamiseks.
Raport oli mõeldud abimaterjalina Väätsa Põhikooli edasise arengu planeerimisel.