UURIME VÄLJA

Meie antropoloogid lähevad inimeste juurde kohale, kuulavad nad ära ja jälgivad, mis päriselt toimub. Oleme korraga nii analüütilised kui empaatilised, teaduspõhised kui ka inimkesksed. Me oskame märgata inimeste igapäevaelus nüansse, mis mõjutavad nende käitumist ja otsuseid. Lahutamatuks osaks meie tööst on tegeleda arvamuste, uskumuste, reeglite, hoiakute, väärtuste ja normidega.

Ainult numbritega pole võimalik seletada inimeste valikuid ja motiive; seda, mis neid käivitab, intrigeerib või vihastab. Seetõttu keskendume meie just küsimustele “miks?” ja “kuidas?”. 

Lükkad käima organisatsiooni või alustad ettevõtet, plaanid arenguhüpet või vajad hoopis sisendit uue projektiga alustamiseks? Loome sulle võimalused küsida õigeid küsimusi ja seeläbi saada vahetut tagasiside otse huvigruppidelt. 

Uuringuga toome sinuni toote või teenuse kasutajakogemuse. See aitab sind sihtrühmi kaardistada, tooteid ja teenuseid disainida, turunduses ja kommunikatsioonis, organisatsioonikultuuri muutmisel.

Meetoditena kasutame näiteks süvaintervjuusid, osalusvaatlust, varjutamist , foto- ja videohäält, digitaalset etnograafiat. 

Vajadusel teeme uuringuid lisaks eesti keelele ka vene ja inglise keeles.

Vaata sel teemal Startup Estonia, E-residentsus, rahvuskonservatiivide uuringSwedbanki kasutajauuring